BLOG BERWAJAH BARU 11:11 PM

Pertamanya, terima kasih dengan hanis sebab orang yang mula-mula asaskan blog untuk C-Fest ini. Hanis memang terbaik! Kami cuba 'updating' dari segi theme untuk blog C-Fest ini dan moga-moga menjadi ruang untuk JK (Jawatakuasa C-Fest) sebarkan maklumat terkini.

Walaupun seperti 'hambar' C-Fest kali ini namun kami percaya jauh dihati JK bersungguh menjayakan C-Fest pada Disember 2008 nanti. Percayalah, bukan kehebatan sesuatu perkara sahaja kita ini dinilai yang paling penting adalah keikhlasan. Ikhlas diri membawa banyak kejayaan.

Cuti semester kali ini kita sekali lagi tak dapat cuti lama seperti kawan-kawan yang lain. Inilah pengorbanan. Pengorbanan ingin melihat hasil yang baik untuk kita bersama warga kampus merasainya.

Akhirnya, kami JK mengharapkan berhasilnya C-Fest Keenam USIM ini akan memberi sedikit sebanyak keunggulan USIM dimata masyarakat yang menyatakan kami USIM mampu melahir warga mahasiswa yang berkualiti dan Islamik.

Selamat berkonvokesyen kepada abang-abang dan kakak-kakak semua. Jangan lupa doakan kami di bumi USIM yang bertuah ini. Amiin.

0 comments: